PayPal

A PayPal alkalmazásnak köszönhetően webáruháza egyszerűen összekapcsolható a PayPal fizetési szolgáltatással. Vásárlói ezután nyugodtan használhatják digitális pénztárcájukat a PayPaltól. Az összekapcsolásnak köszönhetően beállíthatja a rendelések automatikus módosítását, miután a kifizetés ezzel a szolgáltatással megvalósult.

Az alkalmazás kiválasztásában és megrendelésében szívesen segítünk Önnek az info@shoptet.hu e-mail címen.

Mi az a PayPal?

A PayPal egy internetes fizetési rendszer - az itt regisztrált felhasználók egymásnak küldenek pénzt. A fiókhoz elég egy bankkártyát csatlakoztatni és utána bármelyik felhasználónak küldhet pénzt, és fordítva. A fiók vagy közvetlenül a bankkártyáról veszi le a pénzt, vagy az összeget még előzetesen feltöltheti a fiókba.

Miért éppen a PayPalt válasszam?

  • A PayPal az egyik legbiztonságosabb fizetési átjáró, mivel a vásárlónak nem kell semmilyen bizalmas hitelkártya adatot megadnia a kereskedőnek.
  • Önnek, mint eladónak, nem kell várnia a vevő fizetésére, PayPal fiókjában a fizetés néhány másodperc múlva megjelenik.
  • A PayPalt világszerte több mint 130 millió felhasználó használja, így ezt a fizetési módot felkínálhatja külföldi vásárlóinak is.
  • A PayPal a táblagépekhez és az okostelefonokhoz igazodik.
  • A PayPal átszámolja az összegeket a mindenkori árfolyamok szerint, tehát ha a fő pénzneme forint és a kifizetett összeg más pénznemben érkezik meg / küldődik el, a mindenkori árfolyam szerint kerülnek átváltásra.

PayPal fióknyitás

A PayPal hivatalos oldalain mindjárt a kezdőoldalon válassza ki a fiók típusát. Jelölje be a Céges opciót és kattintson a Kezdő lépések gombra.

  • Adja meg e-mail címét és kattintson a Tovább lehetőségre. Ezt követően töltse ki a hozzáférhetőségi és személyes adatait, és fogadja el az általános szerződési feltételeket.
  • Ezután meg kell adnia cége adatait (milyen területen tevékenykedik a cég, esetlegesen a weboldalak)
  • Töltse ki a számlatulajdonos adatait.
  • Azt is meg kell adnia, hogy melyik felületen keresztül történik az értékesítés, a fizetések gyakoriságát stb.
  • A rendszer erre érvényesítő e-mail küldésével reagál. Nyissa meg a PayPaltól kapott e-mailt és kattintson az E-mail cím megerősítése gombra.
  • Az átirányítás után a rendszer lekéri a jelszavát, adja meg, és kattintson a Bejelentkezésre.
  • A sikeres bejelentkezés után fiókja készen áll és érvényesített.

Hogyan lehet összekapcsolni a PayPalt az admin felületünkkel?

Jelentkezzen be Céges Paypal fiókjába. Kattintson a profil ikonra, és válassza a Fiók beállítások lehetőséget. 

  • Az API-hozzáférés sorban kattintson a Frissítés gombra .
  • A Saját fizetési interfész szekcióban kattintson a gombra, válassza a NVP/SOAP API integráció (klasszikus) lehetőséget , majd kattintson az API hitelesítő adatok kezelése elemre .
  • Válassza az API aláírás kérése opciót, és erősítse meg az Elfogadom és elküldés gombbal .
  • A rendszer kigenerálja azokat az adatokat, amelyeket később a webáruház admin felületén meg kell adnia. Ezek a Felhasználói név az API interfészében (API username), API interfész jelszó (API password) és az Aláírás (Signature).
  • A PayPal fiókban a bejelentkezési adatok a biztonság kedvéért el vannak rejtve. A Megjelenítés gombbal jelenítheti meg őket.

A webáruház admin felületén lépjen az Összekapcsolás → PayPal menüpontra . Az Ön „API felhasználóneve” , „API jelszava” és „Aláírása” mezőkbe írja be a PayPal adminisztrációjában kapott adatokat. Mentse el az oldalt.

Ahhoz, hogy a Paypal megjelenjen a kosárban, hozzá kell adni fizetési módként. 

  • Lépjen a Beállítások → Fizetés és szállítás → Fizetési módok menüpontra .
  • A Hozzáadás gombbal hozzon létre egy új PayPal fizetési módot, és válassza ki a PayPal fizetési típust.
  • Az új fizetési mód részleteinél adjon meg további opciókat, például az engedélyezett szállítási módokat és az árlistákat.