Igen, természetesen. Az Ügyfelek → Ügyfélcsoportok fül alatt annyi kiskereskedői csoportot hozhat létre, amennyit csak szeretne. A Nagykereskedelem alkalmazásnak köszönhetően olyan nagykereskedő csoportok is hozzárendelhetők, melyek saját specifikus beállítással rendelkeznek. További információkat az Ügyfélcsoportok bejegyzésben talál.
Az ügyfelek szegmentálásában az Értékelés kiegészítő lesz a segítségére. Az ügyfél a webáruházban tapasztalt viselkedése szerint pozitív vagy negatív értékelést kaphat öntől. A vásárlóit pontozhatja például a rendelések gyarkorisága vagy összege függvényében, különböző csoportokba sorolva őket.
Az olyan problémás ügyfelek megkülönböztetését, akik gyakran visszavonják a megrendelésüket, az Értékelések segíti.
Beállíthatja azt a gyakoriságot, amikor még tolerálható a visszavonás. A rizikós ügyfelek esetén lehetőség van a megrendelések automatikus sztornójára, hogy ne kelljen foglalkoznia azok raktárból történő kiküldésével.
Javasoljuk, hogy óvatosan, körültekintően használja ezt a lehetőséget.
Az Értékelések alkalmazás lehetővé teszi az ügyfelek, opciók beállítása alapján történő automatikus szegmensekbe sorolását.
Hogy megakadályozza az ügyfelet a vásárlásban, blokkolhatja annak azt az IP címét, amelyről a webáruházába bejelentkezett.
Azonban tisztában kell lennie azzal, hogy ez az ügyfél más IP címet is használhat a bejelentkezéshez.
Ráadásul több alany is osztozhat egy IP címen. Lehet az akár egy teljes vállalat, iskola, és egyes internetszolgáltatóknál egy egész utca is.
Igen. A maximálisan lehetséges kedvezményt az ügyfélcsoportok beállítása alatt meghatározhatja.
Igen, természetesen. Amennyiben van Nagykereskedelem kiegészítője, a nagykeres ügyfelek regisztrálásához kérheti az összes adat kötelező kitöltését. További információkat az Ügyfélcsoportok bejegyzésben talál.
Igen. Amennyiben az ügyfél a vásárlásaihoz és a regisztrálásához ugyanazt az e-mail címet használta, úgy minden vásárlása nyilvántartható egy profilban. Az erre vonatkozó útmutatót a Hűségkedvezmények bejegyzésben találja.
Igen, az ügyfél részben a Bejelentkezés ügyfélként gomb segítségével. Az útmutatót az Ügyfelek bejegyzésben találja.
Az ügyfélfiókok jelszava nem importálható. Az Ügyfélimport bejegyzésben talál egy rövid útmutatót arról, hogy hogyan hozhat létre az ügyfél egy új jelszót.