GYIK - Ügyfélzóna

Minden adatom megmarad, ha tarifát váltok?

Igen, megmaradnak azok az adatok, amiket feltöltött az áruházába (azaz a termékek, ügyfelek, megrendelések stb.) Egyedül az alkalmazások mennyisége változik meg.

Válthatok alacsonyabb tarifára?

Igen, egyszerűen válassza ki és aktiválja a másik tarifát. Eltűnnek azok a kiegészítők, amelyek nincsenek benne az alacsonyabb tarifában, és azok az adatok is eltűnnek, melyek közvetlenül a kiegészítőhöz tartoznak.

Mikortól indul a számlázási időszakom?

A számlázási időszaka az első számlázási naptól kezdődik, amit az e-mail címére érkező számláján feltüntetésre kerül. A részletes információkat a Tarifák, fizetések, számlák és üzleti feltételek bejegyzésben megtalálja.

Hogyan rendelhetek meg egy alkalmazást?

Az alkalmazás kétféle módon rendelhető meg. Egyik lehetőség, hogy közvetlenül az adminisztrációból rendeli meg a fejlécben megnyitva a Fiók → Kiegészítők és szolgáltatások menüt. A jelenlegi tarifája és az ön által használt alkalmazások alapján ajánlunk önnek kiegészítőket bérlésre. Másik lehetőség, hogy az alkalmazásokat közvetlenül a Shoptet Alkalmazások felületéről rendelheti meg.

Hogyan tudom eltávolítani az alkalmazást?

A kiegészítőt az Összekapcsolás → Alkalmazáskezelő menüben egyszerűen el tudja távolítani. Kattintson a kiválasztott alkalmazásra és az Eltávolítás gombra. Amennyiben csak hangolni szeretne a beállításokon, a kiegészítő Felfüggesztése is megoldás lehet. A felfüggesztett alkalmazás azonban továbbra is számlázásra kerül.

Mi a különbség a belső és a külső alkalmazás között?

A belső kiegészítők a mi fejlesztőink termékei, a külső alkalmazásokat pedig a partnereink készítik. A kiegészítőkről bővebb információt a Alkalmazások: saját webáruház funkciók bővítési módjai bejegyzésben talál.

Korlátozhatom az ügyfelek hozzáférését a webáruházhoz?

Igen, a webáruházhoz való hozzáférést jelszóval teheti biztonságossá. További információkat a Jelszóval biztosított belépés bejegyzésben talál.

Miért van szükség arra, hogy a láblécben ott legyen a Shoptet logójával és hivatkozásával az ikon?

A logós ikon arra utal, hogy a webáruház a mi platformunkra épül. Ez a szerzői kézjegyünk, ráadásul ügyfeleink szemében a webáruházának minőségi garanciájaként szolgál - a látogatók tudni fogják, hogy jó helyen járnak.

Hogyan mondhatom le a Shoptet webáruházamat?

Sajnáljuk, ha úgy döntött, hogy megszünteti a webáruházát. A lemondást az info@shoptet.hu címre küldött e-mailben teheti meg. A webáruház megszüntetését csak a tulajdonos fiókjához tartozó e-mail címről lehet kérni. A felmondási idő egy hónap, és az értesítés kézhezvételét követő következő hónap elejével indul.