A X+Y Kedvezmények alkalmazás lehetővé teszi, hogy különböző feltételekhez kötött akciókat hozzunk létre (pl. "3 könyvet vesz, 1 választható könyvet ingyen kap"). Amennyiben az alkalmazás kiválasztásával és megrendelésével kapcsolatban tanácsra lenne szüksége, az info@shoptet.hu e-mail címen örömmel állunk a rendelkezésére.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy ez a funkció a régebbi Pop, Rock, Soul és Echo sablonokban nem teljes mértékben elérhető. Ha ezen sablonok valamelyikét használja, és szeretné kihasználni az X+Y kedvezményeket, javasoljuk, hogy egy újabb sablonra váltson. |
Hogyan működnek az X+Y kedvezmények
Az X+Y kedvezmény beállításához meg kell adnia bizonyos termékeket, amelyeket a vásárlónak meg kell vásárolnia (az "X" feltétel), és olyan terméket, amelyet a vásárló ingyen kap (az "Y" feltétel). Az X+Y kedvezmény érvényesítéséhez a vásárlónak mind az X, mind az Y terméket hozzá kell adnia a kosarához.
Például beállíthat egy olyan promóciót, mint "Vásárolj 2 tetszőleges terméket egy kategóriából, és egy 3. terméket ingyen kapsz az adott kategóriából". Ez egy alapvető "2+1 kedvezmény", és ahhoz, hogy érvényes legyen, a vásárlónak összesen 3 terméket kell rendelnie, 2 termékért fizet, a 3. terméket pedig ingyen kapja.
Az X+Y kedvezmények rangsorolása
X+Y kedvezmények más árengedménnyel, mint hűség-, mennyiség- vagy vásárlási érték alapú kedvezménnyel nem vonhatóak össze. Kivételt képeznek a kedvezményes kuponok és az akciós árak, amelyeket az X+Y akcióval együtt lehet használni. |
Abban az esetben, amikor egy termékhez több X+Y kedvezmény is van beállítva, csak a legmagasabb prioritású akció lép érvényességbe. A prioritást manuálisan is beállíthatja az X+Y kedvezmények áttekintésében a Marketing → X+Y kedvezmények alatt (01. ábra).
01. ábra - Példa az X+Y kedvezmények rangsorolására
Egy X+Y kedvezményen belül a vásárló mindig a legalacsonyabb árú terméket (vagy termékeket) kapja meg. Például egy 5+1 kedvezmény esetén az ebédmenü esetében, ha egy vásárló 7 különböző árú ebédmenüt rendel, akkor a legolcsóbb menüt kapja meg ingyen, a többiért pedig fizetnie kell.
X+Y kedvezmények hirdetése
Amikor egy ügyfél bármely X+Y kedvezményre jogosult terméket rendel, egy információs banner jelenik meg a kosárban. A banner tartalmát testre szabhatja az X+Y kedvezmény oldalán az admin felületen.
02. ábra - Promóciós banner a kosárban
Ezenkívül lehetősége van egy promóciós banner megjelenítésére is a termék adatlapján, valamint egy "X+Y kedvezmény" feliratú címkére a termék képen.
A promóció jogi feltételei
Erősen javasoljuk, hogy minden egyes X+Y kedvezményhez jogi feltételeket is csatoljon. Mivel ez a funkció lehetővé teszi, hogy komplex akciókat hozzon létre, ezeknek a jogi feltételekben való meghatározása segíthet megelőzni a félreértéseket.
A kedvezmény beállításaiban megadhatja a feltételek URL-címét. A link elvezethet egy PDF dokumentumhoz vagy egy különálló oldalra, ahol a feltételek részletes leírása szerepel.
X+Y kedvezmény létrehozása
X+Y kedvezmény létrehozásához a Név és a két mennyiség (az X és az Y) megadása elengedhetetlen. Bár az összes többi mező opcionális, erősen ajánlott egy részét kitölteni. Tekintsük meg meg az X+Y kedvezmény beállításainak minden egyes rendelkezésre álló mezőjét.
Alapbeállítások
Név: Ez a kedvezmény belső megnevezése. Nem látható az ügyfelek számára.
Dátumtól/Dátumig Az akció kezdete és vége. Mindkét dátum inkluzív, vagyis a kedvezmény a Dátumtól kezdődik és a Dátum végéig tart. Ha mindkét mezőt üresen hagyja a kedvezmény határozatlan ideig lesz aktív.
Ügyfélcsoport: Megadhatja, hogy a kedvezmény melyik vevőcsoportra vonatkozzon. Ha ezt a mezőt üresen hagyja, akkor a kedvezményt minden vásárló igénybe veheti majd.
A kedvezmény maximális felhasználhatósága rendelésenként: Megadhatja, hogy a hányszor alkalmazható a kedvezmény egyetlen megrendelésen belül. Például, ha 2+1 kedvezményt ad a pizzákra (azaz ha 3 pizzát rendel, 2-t fizet, és 1-t ingyen kap), ha ezt a mezőt 3-ra állítjuk, a vásárló akár több pizzát is rendelhet: 9-et rendelhet, és ebből 3-mat ingyen kap. Azonban 10 vagy több pizza megrendelése esetén továbbra is csak 3 pizzát ad ingyen.
Nézet
Címke megjelenítése és Szín: Ezek a beállítások lehetővé teszik a címke megjelenítését az összes X és Y termék előnézeti képén.
03. ábra - Példa az "X+Y" címke beállítására és megjelenítésére
Banner a termékoldalon és Banner színe a termékoldalon: Megjeleníthet egy bannert az aktuális X és Y termékek részletoldalán, és kiválaszthatja a banner színét.
04. ábra - Példa egy promóciós banner beállítására és megjelenítésére
Az ügyfél vásárol
Ez a rész határozza meg a kedvezmény feltételét (az "X"). A feltétel akkor teljesül, ha a megrendelésben minimum a megadott mennyiségű termék szerepel.
Mennyiség: Ez a darabszám, amely szükséges a kedvezmény érvényesítéséhez. Ez lehet egy termék meghatározott darabszáma, vagy több megadott termékből származó darabok összege, amelyek elérik a beállított Mennyiséget.
Például, ha az értéket 6-ra állítjuk, és kiválasztunk egy feltételezett kategóriát, mint például "Gyerekjátékok", a feltétel akkor teljesül, ha egy vásárló 6 darabot rendel bármelyik játékból, vagy egy kombinációt, például 3 darabot egy játékból, 2 darabot egy másikból és 1 darabot egy harmadik játékból. |
Termék: Megadhat egy adott terméket, amelyet meg kell rendelni. vagy több terméket is kijelölhet, amelyek közül legalább egyet meg kell rendelni.
Gyártó (márka): Ha bejelöli ezt az opciót, az X feltétel a kiválasztott gyártó alá tartozó bármely termékre fog vonatkozni.
Kategória: olyan termékekre vonatkozik, amelyeknél az adott kategória alapértelmezett kategóriaként van beállítva.
Az ügyfél kap
Ez a rész határozza meg az "Y"-t, vagyis azt, hogy milyen termékeket kap az ügyfél ingyenesen, ha az X feltétel teljesül. Ugyanazok a beállítások állnak rendelkezésre, mint "Az ügyfél vásárol" részben.
Ha egy megrendelésben több kedvezményre jogosult termék is van, a vásárló mindig a legalacsonyabb árú termékeket kapja meg először.
A kedvezmény leírása
Ezt a szövegmezőt a termékrészleten lévő bannerben használjuk. Javasoljuk, hogy itt röviden összefoglalja a kedvezmény érvényesítéséhez szükséges feltételeket (az egyes termékekre, kategóriákra vagy márkákra mutató hivatkozásokkal együtt), valamint a promóció kezdő és befejező dátumát.
A promóció feltételei
Erősen javasoljuk, hogy minden promócióhoz csatoljon jogi feltételeket. Létrehozhatja a feltételeket egy különálló oldalként vagy külön letölthető fájlként (pl. PDF formátumban), amelyet feltölthet a Fájlkezelő segítségével. Ebben a szakaszban adja meg az URL-címet.