Használhatom a saját rendelési állapotaimat?
Természetesen igen. A saját rendelési állapotát a Beállítások → Rendelések → Rendelési állapotok fül alatt a Hozzáadás gombbal adhatja hozzá. Javasoljuk, hogy elsőként a mi rendszerállapotainkat használja. A további információkat a Rendelési állapotok bejegyzésben találja.
Létrehozhatok saját sablonokat az e-mailekhez?
Igen, természetesen. A sablon létrehozásáról minden információt megtalál az E-mail sablonok bejegyzésben.
Beállíthatom a rendelések állapotváltozását és más tevékenységeket, például bizonylatok generálását?
Igen. A beállításokra vonatkozó részletes információkat, valamint az alkalmazási példákat a Rendelési állapot fejezetben találja.
Exportálható és kinyomtatható a raktár részére a megrendelés, a szállításra történő előkészítéshez?
Igen. A kiszállítási jegyzék kinyomtatásának egyszerű útmutatóját a Megrendelések bejegyzésben találja.
Lehet-e mellékleteket csatolni az e-mailekhez?
Igen. Ez a lehetőség a Beállítások → E-mailek → Automatikus küldést menüpontban található a Rendszerműveletek fülön. A mellékleteket használhatja például arra, hogy a rendelést visszaigazoló e-mailben elküldje a szerződési feltételeket vagy az elállási űrlapokat.
További információkért tekintse meg a Tájékoztató e-mailekről szóló cikket.