Elhagyott kosár

Az Elhagyott kosár alkalmazásnak köszönhetően áttekintést nyer azokról a vásárlókról, akik bár termékeket tettek a kosárba, de a rendelést nem fejezték be. Megtudja, hogy melyik lépésnél hagyták el a kosarat és mit hagytak benne. Ezekkel a vevőkkel később felveheti a kapcsolatot és automatikus e-mail üzenettel ösztönözheti őket a rendelés befejezésére.

Az alkalmazás kiválasztásában és megrendelésében szívesen segítünk önnek az info@shoptet.hu e-mail címen.

Elhagyott kosár

Az Elhagyott kosár fülön minden kosárnál meg tudja állapítani, a rendelés melyik lépéséig jutottak el a vevők, és hányszor tértek vissza a kosárhoz.

Az alkalmazás csak bejelentkezett ügyfelekről gyűjt adatokat.

Termékekre lebontva tudja elemezni, mi lehetett a kosárelhagyás oka (ár, nem megfelelő leírás, rossz minőségű fénykép, stb.). Annak a valószínűségét, hogy a vevő visszatér és befejezi a rendelést, növelni tudja, ha kapcsolatba lép vele egy e-mail üzenet automatikus elküldésével.

A kosár automatikus e-mail üzenetei

A Beállítások fülön válassza ki, hogy kíván-e automatikus e-maileket küldeni. Válassza ki, hány nappal a kosár elhagyása után menjen az e-mail. Az e-mailek elküldési ideje mindig este 19 óra.

Hogyan szerkeszthető az elhagyott kosár automatikus e-mail üzenete?

Az automatikus e-mailek tartalmát szerkesztheti és saját igényeihez igazíthatja, ezzel automatikusan készteti vásárlóit a rendelés befejezésére. A webáruházba való visszatérést ösztönözheti például árengedménnyel, vagy más előny felajánlásával.

A kosár e-mail sablonját a Beállítások → E-mailek → Automatikus küldés menüpont Rendszerműveletek fülén az Elhagyott kosár megnevezés alatt találja. A névre kattintva kiválaszthatja a címzettet és a küldés módját (közvetlen címzett, másolatot kap, rejtett másolat).

A Sablon szerkesztése gombra kattintva szerkesztheti a vásárlóknak szánt üzenet szövegét.