Árukereső

Árukereső.hu

Az Árukereső.hu Magyarország piacvezető ár-összehasonlító oldala, ahol a vásárlók egyszerűen kiválaszthatják a legjobb ajánlatot, és az Árukereső oldalán, az adott webáruházba való átkattintás nélkül is megvásárolhatják. Előnye, hogy a tudatos vásárló több szempont alapján választhatja ki a számára leginkább megfelelő ajánlatot - önnek pedig remek lehetőséget nyújt új vásárlókat bevonzania online üzletébe. 

Amennyiben az alkalmazás kiválasztásával és megrendelésével kapcsolatban tanácsra lenne szüksége, az info@shoptet.hu e-mail címen örömmel állunk a rendelkezésére.

Az Árukereső beállításait az admin felületen az Összekapcsolás → Árukereső menüpontban érheti el, használatához pedig szükséges, hogy a webáruház több feltételnek is megfeleljen.

Az aktiválás feltételei

Amire minimálisan szükség van az Árukereső használatához: 

  • Árukereső.hu regisztráció (az Árukereső Partner Portál oldalán – a WebAPI-s kulcsát is itt tudja megtekiteni),
  • termékek feltöltése publikusan a Shoptet felületére,
  • feed fájl (ahonnan szinkronizálódnak a termékek és információik az Árukeresőre) – ennek az URL-nek az elhelyezése az Árukereső admin felületén,
  • Árukereső egyenleg feltöltése, a minimális összeggel.

A kategóriák beállítása fontos, mert aszerint jelennek meg (alattuk) a termékek az Árukereső oldalán. PPC alapon kell fizetni, azaz addig tart az Árukereső egyenleg, amíg le nem kattintják a látogatók.

Egyes kategóriákat kizárhat az exportból az XML feed fül alatt.

Az Árukereső nem jeleníthet meg olyan terméket, amely nem látható publikusan mindenki számára. Emiatt ilyen termék az Árukereső XML Feed alatti fájlban nem jelenik meg.

Ha 5% extra Árukereső egyenleget szeretne, adja hozzá a logót és backlinket a webáruházához – az adminisztrációban található "Oldal elemek" segítségével.

Konverziómérés

Pontos adatok az Árukeresős konverzióról

A konverziómérés teljesen díjmentesen kínál Önnek kulcsfontosságú információkat az Árukeresőn való megjelenés hatékonyságáról és lehetővé teszi, hogy nyomonkövesse az ROI alakulását egészen a különböző szegmensek és termékek szintjéig.

Licit automatizálás

A konverziómérés lehetővé teszi az automata licitáló eszközök használatát ( Simple Bidding vagy Beed), amelyek segítenek a magasabb pozíciók elérésben automatikusan növelve a kattintási költséget a releváns termékajánlatok között. Az eszközök biztosítják, hogy a befektetése mindenképpen megtérüljön.

API kulcs konverzióméréshez

Az aktiváláshoz szükséges kulcsot az Árukereső adminisztrációjában a Statistikák -> Konverzióméres.Másolja be az értéket az Összekapcsolás -> Árukereső alatt és máris követheti a konverzióit.

01. ábra
01. ábra