Amennyiben bizonyos felhasználók visszaélnek a szolgáltatásaival, az IP-címük letiltásával megakadályozhatja, hogy hozzáférjenek az Ön e-shopjához. A blokkolt IP-címeket az e-shop adminisztrációjában tekintheti meg és kezelheti a Beállítások → Ügyfelek → Letiltott IP-címek menüpontban. Amikor blokkolt IP-címről próbálnak hozzáférni e-shopjához, a felhasználók csak az IP-cím blokkolására vonatkozó figyelmeztetést látják.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy bizonyos IP-címeket meg lehet osztani nagyobb számú felhasználó között, például egy vállalat alkalmazottai, egyetemi hallgatók, vagy egy kisebb internetszolgáltató néhány száz ügyfele, stb. Ha letilt egy ilyen megosztott IP-címet, akkor megakadályozza, hogy az adott IP-címmel rendelkező felhasználók hozzáférjenek webhelyéhez.
Kattintson a Hozzáadás gombra a kívánt IP-cím megadásához. Az IP-címek eltávolításához kattintson a piros ikonra a táblázat jobb oldali oszlopában, vagy jelölje ki a megfelelő IP-címeket, és válassza a Funkció → Törlés lehetőséget.
Az ügyfél IP-címét az általa létrehozott megrendelés részleteiből tudhatja meg. Az e-shop adminisztrációjában nyissa meg a megrendelés részletezését. Az IP-cím, amelyről a rendelés létrejött, a További információk fülön belül a További felhasználói információ szakaszában található. Itt láthatja azt a webcímet is, amelyről a vásárló az e-shopot elérte.