A Foxposttal való együttműködés előnye, hogy csomagjait kedvező áron és gyorsan eljuttathatja az ország különböző pontjain elérhető csomagautomatákba, ahol a vásárló a határidőn belül rugalmasan, éjjel-nappal átveheti ezeket. Ha pedig házhozszállítást szeretne kínálni vásárlóinak, erre is van lehetőség. A Foxpost alkalmazás használatával egy felületről kezelhető a csomagszám és a címke generálása, vásárlói pedig a kosárban egy legördülő listából választhatják ki a hozzájuk legközelebb eső csomagautomatát.
Első lépésként fontos, hogy hozzunk létre egy fiókot a Foxpost oldalán, mindenképpen üzleti partnerként. A beállításokban kérjük, adja meg pontos cégadatait, ezzel is biztosítva az alkalmazás problémamentes működését.
Regisztráció után a beállítások menüpontban találhatóak a WEBAPI információk, ezek szükségesek a webshop és a Foxpost felületének összekapcsolásához (01. ábra).
Az előző pontban kapott információkat ezután másolja be a Shoptet felületére (Összekapcsolás – Foxpost menüpont az adminban - 02. ábra).
Az összekapcsolás után automatikusan új szállítási módok jönnek létre a Shoptet felületén (Beállítások – Fizetés és szállítás – Szállítási módok), fontos, hogy a láthatóságot be kell kapcsolni a használni kívánt új szállítási módoknál (03. ábra).
Ezután a megrendelései a Foxpost menüben is megjelennek. Fontos, ha bármelyik felületen töröl egy megrendelést, az mindkét felületen törlődni fog!
Amikor készen van a beállításokkal, minden rendeléshez egyedi csomagszámot generálhat, amivel biztosíthatja a csomagok zökkenőmentes felvételét és kiszállítását, a rendelés adatlapján tudja kinyomtatni a címkét a csomagra.