Az ingyenes szállítást közvetlenül az adott szállítási mód részleteinél állíthatja be. Felajánlhat ingyenes szállítást korlátozás nélkül, vagy csak bizonyos feltételek mellett (a rendelési mennyiség vagy a súly alapján). Erre példa található a Szállítás cikkben.
Egy adott termékhez ingyenes szállítást állíthat be a termék részleteinél az Árlista fül alatt, a Kedvezmények részben, vagy tömegesen a Termékek → Engedélyezett kedvezmények menüpontban.
Igen, szállítatthat. A termék részleteinél a Logisztika fül alatt pipálja ki a Szokatlan szállítás opciót. Ha ilyen termék jelenik meg a kosárban, a vásárló csak a szokatlan szállítási lehetőségeket látja. Ezt a Szállítás cikkben leírtak szerint állíthatja be.
Jelenleg a Logisztika fülön, az egyes termékek részletei között találja meg a lehetőséget, hogy megadja az egyes termékek csomagolási méreteit (hossz, magasság és szélesség). A jövőben a funkciókat tovább bővítjük.
Az egyes szállítókhoz többféleképpen is lehet csatlakozni – adatok exportálásával a webáruházból és importálásával a szállító rendszerébe, vagy közvetlenül a webáruház adminisztrációjából egy kiegészítőn keresztül csatlakozva egy adott szállítóhoz. Az elérhető szállítók és szolgáltatásaik lehetőségei a kapcsolat típusától függően változnak. A támogatott szállítók alapvető áttekintése megtalálható a Shoptet alkalmazások weboldalon.
Igen, szerződést kell kötnie azzal a szállítóval, akinek a szolgáltatását igénybe akarja venni. Egyetlen kivétel ez alól a Packeta, ahol a szerződés megkötéséhez elég a regisztráció során jóváhagyni a szállítási feltételeket. A többi szállítónál egyezzen meg a szerződésről a kereskedelmi képviselővel.
Igen, tudja. Ennek egyszerű módját a Tájékoztató e-mailek bejegyzésben találja.
Igen, megteheti. Javasoljuk a Banki összekapcsolás szolgáltatás használatát a Shoptet Pay-en belül. Ez a funkció automatikusan összepárosítja a beérkező utalásokat a megfelelő megrendelésekkel, és a beérkezett összeg alapján módosíthatja a megrendelés állapotát.
A bankszámlaszámát, az IBAN és a BIC kódját a Beállítások → Alapbeállítások → Pénznem, minden pénznem részletezésében a Bankszámla szekcióban tudja beírni.
A megadott készletigényt csak annál a megrendelési állapotnál állítsa be, ahol az áru valóban kikerül a raktárból a kiszállításhoz. A további információkat a Készletigények, míg a praktikus példát a megrendeléssel történő munkáról a Rendelési állapotok bejegyzésben találja.
Az első, ajánlott lehetőség két vagy több webáruház különböző elsőrendű domainnel (például com, hu) és azonos másodrendű domainnel (például a webáruháza nevével) történő használata. Kösse össze ezeket a webáruházakat hivatkozásokkal és használjon hozzájuk több raktárat. Másik lehetőség, gyengébb minőségű eredménnyel, a Google Translate szolgáltatás használata. A részletesebb információkat a Nyelvi változatok bejegyzésben olvashatja el.
A Beállítások → Fizetés és szállítás → Szállítási módok menüpontban, egy adott szállítási módon belül állíthatja be az ártartományt vagy a szállítási költséget a súly alapján. További információkért lásd a Szállítás cikket. Nem javasoljuk különböző szállítási módok beállítását az árak vagy súlytartományok megkülönböztetése érdekében, mivel egy szállítási módhoz csak egy szállítói kód rendelhető. További információkért lásd az Email sablonok cikket.