GYIK - Beállítások

Hogyan tudom beállítani az ingyenes szállítást?

Az ingyenes szállítást közvetlenül az adott szállítás részleteiben az ár- illetve a súlytartomány megadásával állíthatja be. A Szállítás és fizetés bejegyzésben található példa segíthet önnek ebben. A konkrét termékre vonatkozó ingyenes szállítást az adott termék részleteiben az Árlista fülön, a Kedvezmények részben állíthatja be.

Nem szokásos terméket is szállíttathatok?

Igen, szállítatthat. A termék részleteiben a Logisztika fülön jelölje be az Szokatlan szállítás lehetőséget. Amennyiben ilyen termék kerül a kosárba, az ügyfélnél kizárólag a szokatlan szállítás lehetősége jelenik meg. Ezt a Fizetés és szállítás cikk szerint tudja beállítani.

Lehetséges a szállítási méretekkel dolgozni?

Jelenleg a Logisztika fülön, az egyes termékek részletei között találja meg a lehetőséget, hogy megadja az egyes termékek csomagolási méreteit (hossz, magasság és szélesség). A jövőben a funkciókat tovább bővítjük.

Milyen fizetési módokat használhatok?

Az ön által használható fizetések jegyzékét a Szállítás és fizetés cikkben találja.

Meg kell kötnöm a szerződést a szállítóval?

Igen, szerződést kell kötnie azzal a szállítóval, akinek a szolgáltatását igénybe akarja venni. Egyetlen kivétel ez alól a Csomagküldő, ahol a szerződés megkötéséhez elég a regisztráció során jóváhagyni a szállítási feltételeket. A többi szállítónál egyezzen meg a szerződésről a kereskedelmi képviselővel.

Tudja követni az ügyfél a rendelése teljesítését?

Igen, tudja. Ennek egyszerű módját a Tájékoztató e-mailek bejegyzésben találja.

Hová kell beírnom a bankszámlaszámot?

A bankszámlaszámát, az IBAN és a BIC kódját a Beállítások → Alapbeállítások → Pénznem, minden pénznem részletezésében a Bankszámla szekcióban tudja beírni.

Hogyan kell helyesen használni a Készletigényeket?

A megadott készletigényt csak annál a megrendelési állapotnál állítsa be, ahol az áru valóban kikerül a raktárból a kiszállításhoz. A további információkat a Készletigények, míg a praktikus példát a megrendeléssel történő munkáról a Rendelési állapotok bejegyzésben találja.

Hogyan hozható létre többnyelvű webáruház?

Az első, ajánlott lehetőség két vagy több webáruház különböző elsőrendű domainnel (például com, hu) és azonos másodrendű domainnel (például a webáruháza nevével) történő használata. Kösse össze ezeket a webáruházakat hivatkozásokkal és használjon hozzájuk több raktárat. Másik lehetőség, gyengébb minőségű eredménnyel, a Google Translate szolgáltatás használata. A részletesebb információkat a Nyelvi változatok bejegyzésben olvashatja el.

A különböző tömeg/ár határértékhez két különböző szállítást kell beállítanom?

Természetesen nem. Az ilyen megoldást nem javasoljuk. (Egy szállítás ugyanis csak egy kóddal jelölhető, a részletes információt az E-mail sablonok bejegyzésben találja). Az ár határértéket, illetve a tömeg szerinti szállítási díjat a Beállítások → Fizetés és szállítás → Szállítási módok részben a szállítás részletezésében tudja beállítani. További információkat a Szállítás és fizetés bejegyzésben talál.