Áruház beállítása
A Beállítások → Alapbeállítások → Általános fül alatt a webáruháza alaptulajdonságait határozhatja meg.

01. ábra
- Üzlet neve: a webáruházának az oldal fejlécében megjelenő neve. Amennyiben nem szeretné a fejlécben a szöveget, az eltávolítására vonatkozó információkat a Webáruház fejléce bejegyzésben olvashatja el. A webáruház neve az e-mail sablonok és a tájékoztató e-mailek számára is fontos, ahová a #WEBSITE_NAME# taggal automatikusan is bemásolható. A webáruház nevének megváltoztatása hatással lehet az exportálásra különböző szállítók és más kapcsolódó szolgáltatások esetében.
- Weboldal alcíme: a webáruház oldalain a fejlécben a név alatt jelenik meg. A Facebookon is megjelenhet, amennyiben nincs feltöltve a logója.
- Webáruház nyelve: itt választhatja ki azt a nyelvet, amelyiken a webáruház kiterjesztése az ügyfeleknek megjelenik.
- Időzóna, dátum és idő formátum: amennyiben más időzónában lévő ügyfeleknek kínálja a webáruház szolgáltatásait, itt módosíthatja a dátumnak és az időpontnak azt a megjelenítését, ami a webáruház ügyfél részében megjelenik.
- Adatvédelem: a GDPR 30. cikkének 2. bekezdése értelmében mi kötelesek vagyunk nyilvántartást vezetni az egyes adatkezelőkre vonatkozó adatfeldolgozási tevékenységekről.
- A Shoptet köteles nyilvántartást vezetni az adatvédelmi tisztviselőről (ún. DPO) is, akit a GDPR 37. cikkével összhangban az adatkezelő nevez ki.
- Ha az adatkezelő nem nevezett ki adatvédelmi tisztviselőt, akkor ahelyett meg kell adni a személyes adatok feldolgozásáért felelős személy elérhetőségét, aki az adatkezelő (az ön szervezete) kapcsolattartójaként szolgál a személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos kommunikáció és megkeresések céljából.
Elérhetőségi adatok az ügyfelek részére
A webáruháza elérhetőségére vonatkozó információkat a Beállítások → Alapbeállítások → Elérhetőség az ügyfelei számára fül alatt adhatja meg.

02. ábra
Az elérhetőségi adatok a Kapcsolat szegmensben jelennek meg. A Megjelenés és tartalom → Sablonok kinézete szekcióban, az Oldal elemek könyvjelzőben találja meg.
- E-mail cím: ez az e-mail cím automatikusan a webáruházból érkező minden értesítés (megrendelés utáni tájékoztató e-mail, kapcsolatfelvételi űrlap stb.) fő címzettjeként kerül beállításre. Amennyiben meg szeretné változtatni a címzettet, azt a Tájékoztató e-mailek beállításában tudja megtenni. A cím hírlevelek küldőjeként vagy teszt hírlevél címzettjeként is szolgál.
- Facebook URL: amennyiben a webáruházat a Facebookon hozza létre. A linket
www.facebook.com/a-webaruhaza/
(http nélkül) formában adja meg. - Facebook link szövege: a facebookra nem csak a weboldal URL címével hivatkozhat, azt szöveggel (pl. Facebook oldalunk) is helyettesítheti, amely jobb benyomást kelt az ügyfélben, mint az URL cím.
- Az is beállítható, hogy az adott adatok hol jelenjenek majd meg, így a Kapcsolat (oldalon elhelyezett elem) vagy a Kosár (a megrendelés második vagy a harmadik lépésében jelenik meg).
Az elérhetőségi adatokat tartalmazó táblázat alatt a weboldalon használt pénznemek bankszámlaszámai láthatók. A bankszámlaszámot, az IBAN és BIC (SWIFT) kódot a Beállítások → Alapbeállítások → Pénznemek könyvjelző alatt állíthatja be. A további információkat az Pénznemek bejegyzésben találja.
Számlázási információk
A számlázási adatoknak meg kell egyeznie a vállalata cégnyilvántartásban bejegyzett adataival. Fontos, hogy ne a székhelye vagy az átvevőhely címét adja meg. Ez a cím kerül az ügyfeleinek kiállított számlákra, ha a Shoptet számlázást használja. A Shoptet is erre a számlázási címre állítja majd ki a számlákat.
E-mail: a webáruház elsődleges e-mail címe, elsősorban a Shoptettel történő kommunikációra szolgál.

03. ábra
A számlázási e-mail címre küldjük el önnek a számláit. Ehhez olyan e-mail cím megadását javasoljuk, amely semmilyen módon nincs kapcsolatban a domainjével. Mivel egyes esetben, például: a domain lejárta után, a bizonylat nem érkezik meg önhöz, érdemesebb megbízható szolgáltatónál választani e-mail címet. Olyan számlázási e-mail cím megadását sem javasoljuk, amelyet a mi adminisztrációnkban hozott létre. Előre nem látható problémák esetén nem tudnánk elérni önt.
|