Ebben a cikkben a sablonokkal kapcsolatos legfontosabb dolgokat ismerheti meg. Megmutatjuk, hogy mik is azok a sablonok, milyen sablonok állnak rendelkezésére és mit kínálnak.
A logó, a körhinta méreteivel és más elemekkel kapcsolatos ismertetőket a Bannerek, logók és fejlécek méretei a sablonokban című cikkünkben olvashat.
Tartalom:
Mi az a sablon?
A sablon adja meg a webáruháza megjelenését, kinézetét. Egy olyan vázról van szó, amely meghatározza a menü, termékek, kategóriák és tételek elrendeződését.
A sablon bármikor megváltoztatható. A webáruházba feltöltött adatok (termékek, vásárlók, megrendelések, stb.) nem tűnnek el.
A sablon megváltoztatásával csak az áruház kinézete változik. A színsémák egy sablonon belüli átváltása is a sablon megváltozásának minősül. Azok az elemek, amelyeket a láblécbe, a jobb- vagy baloldali oszlopba helyezett el, és amelyek nincsenek meg a sablon alapmegjelenítésében, a kukába kerülnek. Az Oldal elrendeződése is visszaáll.
A sablon megváltoztatásával megmarad az összes megvásárolt kiegészítő is.
A sablon megváltoztatásával nem változik a bannerek tartalma sem, tehát ugyanazokat látja majd, mint amelyeket feltöltött, csak a grafikai megjelenésük változik.
Sablonjaink
Grafikusaink folyamatosan fejlesztik ki az új sablonokat webáruháza számára, és ezek rendszeresen megjelennek az adminisztrációban. A hozzáférhető sablonok listája a Megjelenés és Tartalom → Sablonok kinézete szekcióban található. A kívánt sablon kiválasztása után kattintson a Mentésre, és a sablon megváltoztatása megtörtént.
Egyes sablonok alatt megtalálható a Webáruház minta gomb, amellyel megtekintheti a sablon működését.
Miért érdemes kísérletezni a sablonokkal?
Mivel nagyon egyszerűek. Szerkesztőnk nagyon sok dologra képes, még ha ez az első rátekintésre nem is szembetűnő. Az oldal kinézetének kombinációi - lehet szó az oldalpanelokról, termékek soronkénti számától, színválasztékról - megszámlálhatatlanok. Mindig nagyon sok múlik az ön ízlésén és lelkesedésén, hogy mennyire szeretne mindent kipróbálni. Csak önön múlik, hogy mit hoz ki a kínálatból.
A sablon tesztelésének legalkalmasabb pillanata a webáruház előkészítési fázisa. Ha élesben szeretné letesztelni a sablont és annak grafikai lehetőségeit, javasoljuk, hogy ehhez alakítson ki egy új tesztelő webáruházat.
Ebben a cikkben megmutatjuk, milyen előnyei és tulajdonságai vannak az egyes sablonoknak.
Minden sablonnál van egy példa arra, hogy mit tudtak kihozni belőle ügyfeleink; mivel tesztelték a sablont azok, akik ön előtt választották azt.
10 dolog, amit érdemes tudni a sablonokról
- Ha az új kiválasztott sablon alapkészletében nincs meg az adott elem, akkor a másik sablonra váltásnál ez az elem a Kukába kerül.
- Ha az új kiválasztott sablon alapkészletében nincsenek kiegészítő bannerek és futó reklámcsíkok, az új sablon mégis megtartja azokat.
- A sablon kinézetét nagy mértékben befolyásolják az Oldal elemek és az Oldal elrendezése.
- Különböző sablonok különböző képarányt tesznek lehetővé.
- A jobb oszlopot meg tudja jeleníteni aSoul, Rock és a Pop sablon.
- A bal oszlopot minden sablon tudja, az Echo kivételével.
- A kevesebb néha több, ezért az áttekinthető dizájn érdekében a bal oszlopot csak az aloldalakon javasoljuk használni.
- A bannerek (a kiegészítőkön kívül), amelyeket az asztalon (desktop) való megjelenítéshez ad hozzá, nem fognak megjelenni a mobil nézetben.
- A mobil nézetben minden effektus eltűnik, amit az egér rámozgatásával érünk el asztali nézeten.
- A mobil nézeteket is tesztelje! A legjobbak erre az Edge böngésző Fejlesztési eszközei (Emuláció fül). Mindig a böngésző legújabb verzióját alkalmazza.
Sablonok
Samba
A Samba sablon kisebb termékkínálathoz és kevesebb kategóriához a legalkalmasabb, mert elrendezésével prémium megjelenést biztosít termékei számára: megfelelő teret ad bemutatásukra. Sablonjainkon belül is egyedi a blog cikkeinek elhelyezése a kezdőlapon és a keresés megjelenése miatt. Az egyes bannerszövegeket közvetlen beillesztheti az admin felületről, így nem kell olyan bannereket külön készíteni, amelyekben szöveg található a képen. A Disco sablonhoz hasonlóan a terméklista feletti bal oldali oszlopból alkategóriákat jeleníthet meg, és a sablon csúszkát kínál a termékekhez a kezdőlapon.
- carousel (vetítéses hirdetés),
- legfeljebb két további banner a legfelső pozícióban,
- egy további banner a központban, láblécben, kategóriában,
- az egyes bannerek készen állnak a szövegek közvetlen beillesztésére,
- blogcikkek megjelenítése a kezdőlapon,
- termékcsúszka a főoldalhoz,
- egyedi keresési megjelenés,
- kategória leírása fent,
- kategóriában lehetőség van egy második kép megjelenítésére az egér mozgatása után,
- az alkategóriák áthelyezésének lehetősége a bal oldali menüből a terméklista felett,
- az elemek lekerekített sarkai,
- a Hírlevél elem mindig a lábléc felett jelenik meg,
- kétszínű ikonok,
- az egyetlen sablon, ami a kosárban lévő keresést jeleníti meg.
Mobil nézet
- a fejléc el van rejtve görgetéskor,
- pénznem és nyelv választási lehetősége található a mobil fejlécben,
- könyvjelzők elrejtése a termék részleteiben a hamburger menüben.
Disco
A sablon letisztult és elegáns dizájnjával lenyűgöző benyomást kelt, a főoldalon jellegzetes körhintával rendelkezik. Az egyedi funkciók közé tartozik egy termékcsúszka a főoldalhoz, a kapcsolódó és hasonló termékekhez, valamint az alkategóriák mozgatása a terméklista feletti bal oszlopból. Sablonjaink között is megkülönbözteti a kosár áttekinthetőségre és egyszerűségre koncentráló feldolgozása, valamint az, hogy lehetőséget ad a blog cikkeinek kezdőlapon való megjelenítésére.
- carousel (vetítéses hirdetés)
- két további szalaghirdetés a felső pozícióban a carousel jobb oldalán
- legfeljebb két további banner a középső pozícióban
- tetszőleges számú banner a láblécben
- lehetőség a banner Kategória pozícióba helyezésére
- termékcsúszka a címlaphoz
- a kereső ablakhoz nagyított termékfotók találhatók a kínált termékekről
- egyedi tervezésű kosár jól látható ajándékokkal
- kategória leírása a kategória felső részében található
- a címke nem jelenik meg a kategória listában
- kategóriában lehetőség van egy második kép megjelenítésére az egér lebegtetésével
- lehetőség az alkategóriák áthelyezésére a terméklista feletti bal oldali menüből
- csúszka a hasonló és kapcsolódó termékek megjelenítéséhez
- a paraméterek fül akár a leírás mellé, akár külön fülként is elhelyezhető
- nagyító hatás a termék részleteiben
- a kategória előnézetben támogatja a kosár gomb megjelenítését a darabszámmal együtt
- blogcikkek elhelyezése a főoldalon
- a kategória nézetben támogatja a kosár gomb megjelenítését a tételek számával együtt
Mobil nézet
- a termékcsúszka még a mobilnézetben is megmarad
- kibővített felső menü
- Az alkategóriák mindig a terméklista felett jelennek meg
- a lapok összecsukásának lehetősége Részletes leírás, Márka leírása, Vita és Értékelés
Step
Sablon egy komoly méretű carousel hirdetéssel és három ezt letakaró kiegészítő bannerrel. Megragadó a feltűnő, de minimalista felső menüsor és a termékek álló elrendezésű képei.
- carousel (vetítéses hirdetés)
- 3 kiegészítő banner a Top pozíción, amelyek részben fedik egymást, alapbeállításban 100 pixel
- alapbeállításban a banner fényképeinek ideális magassága 200 px, szélessége tetszőleges, de a jobb hatás érdekében javasoljuk a téglalap alak betartását
- a carousel alatti bannerek optimális száma három
- feltölthető tetszőleges számú kép, de ezzel a banner mérete automatikusan módosul
- 4 kisebb kiegészítő banner a Középső pozíción
- javasoljuk a téglalap alakot, optimálisan négy képpel
- atipikus „kosárba“, „bejelentkezés“ és „keresés“ ablakok
- a keresés ikonra kattintás után az egész keresőablak kitolódik a keresősávval és hat javasolt termékkel (ezt biztosítja a TOP termékek bemutatása az áruházban)
- a termékcsoportok a kezdőlapon átkapcsolható fülekként jelennek meg
- a kiegészítő bannerek elhelyezhetők a Kategória pozícióra
- a kategória leírása a termékek felett jelenik meg
- a kategóriában az egér elhúzásával megjeleníthető egy másik fénykép
- a kategóriában nem jelenik meg a termék értékelése és jelölése
- az álló helyzetű termékfotók méretaránya 3:2 (ideális lebontás 1024 x 1536 px)
- a termékfotókon lehetőség van vízjel elhelyezésére
- nagyító opció a termékrészletezésben
- a kapcsolódó és hasonló termékek összecsomagolva jelennek meg a termék alatti termékrészletezésben
Mobil nézet
- a 4 kisebb kiegészítő banner a középső pozícióból eltűnik
- 3 nagy kiegészítő banner a Top pozícióból eltűnik
- a kategóriában és a termékrészletezésben nincs navigációs útvonal
- a termékcsoport a kezdőlapon a hamburger menübe húzódik össze
- a termékrészletezésben a hamburger menübe csomagolódik a Leírás (termék), Kapcsolódó, Hasonló, Hozzászólások és Értékelések
Classic
Ez a sablon a legnagyobb szolgálatot abban a webáruházban tudja nyújtani, ahol nagyon sok termék és nagyon sok kategória érhető el. Egyszerű, de hatásos dizájn, nagyon jó megjelenéssel a mobil készülékeken.
- a legszélesebb menüsorral rendelkezik az összes sablon közül
- az alkategóriák képpel és az alkategóriák felsorolásával jelennek meg, ha rámozgunk az egérrel a felső menüre
- carousel
- 2 kiegészítő banner a Top pozíción jobbra a carouseltől
- 1 kiegészítő banner a Középső pozíción
- 3 kiegészítő banner a Lábléc pozíción
- szembetűnő navigációs útvonal
- a kategóriában nem látható a termék jelölése
- a kiegészítő bannerek elhelyezhetők a Kategória pozícióra
- a kategória leírása lenn, a termékek alatt található
- a főoldalon és a kategóriában a terméknél látható a termék rövid leírásának egy része
- nagyító effektus a terméknél
- a kapcsolódó termékek közvetlenül a terméknél jelennek meg a termékrészletezésben
- a hasonló termékek összecsomagolva jelennek meg a termék alatti termékrészletezésben
Mobil nézet
- minden kiegészítő banner eltűnik
- a navigációs útvonal eltűnik
- a rövid leírás részének megjelenítése a kezdőlapon és a kategóriában megmarad
- a kapcsolódó termékek közvetlenül a terméknél jelennek meg a termékrészletezésben
- a hasonló termékek összecsomagolva jelennek meg a termék alatti termékrészletezésben
Waltz
Vizuálisan elragadó sablon videófeltöltés lehetőségével a kezdőlapra a képernyő teljes szélességében. Kitűnik a keresőpanellel is, ahol az ügyfélnek a legnagyobb mennyiségű terméket lehet javasolni az összes sablon közül.
A funkciók közül értékes lehet a fejléc a felső menüsorral, ami rögzített a képernyő felső részén. Az ügyfél számára ezáltal a menü mindig kéznél lesz, nem kell az oldalsávot használnia.
Az egyike azon két sablonnak, amelyeken a közösségi oldalakon való megosztáshoz a mi formatervezésű gombunk található.
- a videó csak a kezdőlapon jelenik meg
- csak az *.mp4 formátumot támogatjuk
- javasoljuk, hogy töltsön fel a fejlécbe fényképet, amely a mobil készülékeken és a kezdőlapon kívül minden oldalon megjelenik majd
- a fejlécben csupán egy fénykép is alkalmazható, kiváló eredményeket lehet vele elérni
- nincs lehetőség carousel hirdetésre
- 4 kiegészítő banner a Top pozíción
- 2 kiegészítő banner a Lábléc pozíción
- fejléc rögzítve a képernyő felső részében
- az egér keresősávra való mozgatásakor megjelenik a keresősáv és 9 javasolt termék (ezek a termékek csak akkor jelennek meg, ha aktív a Top termékek kiegészítő)
- a kiegészítő bannerek elhelyezhetők a Kategória pozícióra
- a kategória leírása a termékek felett jelenik meg
- a kategóriában nem látható a termék jelölése
- a termékek legfeljebb hármasával férnek egy sorba, négy termék egy sorban való megjelenítése nincs támogatva
- nagyító effektus a terméknél
- a kapcsolódó és hasonló termékek összecsomagolva jelennek meg a termék alatti termékrészletezésben
- a kategória nézetben támogatja a kosár gomb megjelenítését a tételek számával együtt
Mobil nézet
- a rögzített fejléc lefelé görgetés közben eltűnik, felfelé görgetés közben újra megjelenik
- a videó eltűnik, megjelenik a fejlécbe feltöltött fénykép
- eltűnik a 4 kiegészítő banner a Top pozíción
- eltűnik a 2 kiegészítő banner a Lábléc pozíción
- a kategória leírás felül marad
- a kapcsolódó és hasonló termékek összecsomagolva jelennek meg a termék alatti termékrészletezésben
Tango
Egyszerű és elegáns sablon tágas szabad felülettel, így könnyedén a figyelem központjába kerülhet termékei megjelenése. Egyszerűsége ellenére minden jelen van benne, amit az ügyfél elvár.
Az egyetlen olyan sablon, amelynél a logó a képernyő közepén helyezkedik el és a mobil nézetben navigációs sáv jelenik meg.
- alapszinten a sablonban nincs bekapcsolva a carousel hirdetés lehetősége
- a carousel a képernyő teljes szélességében megjelenhet
- alapszinten nincsenek kiegészítő bannerek, de hozzáadhatók a Láblécben (más pozíción ez nem lehetséges)
- a webáruház hátterébe kompakt szín használatát javasoljuk háttérkép helyett
- a fő tartalmi oszlop és mindkét oldaloszlop transzparens, a háttérkép tehát az egész webáruházat kitöltené
- rövid felső menüsor, a többi tétel a hamburger menübe húzódik
- a keresés ikonra kattintás után az egész keresőablak kitolódik a keresősávval és hat javasolt termékkel (ezt biztosítja a Top termékek)
- a kategóriában nem látható a termék értékelése
- a második kép nem jeleníthető meg, ha a kategóriában rámozgunk egérrel a termékre
- a kategória leírása a termékek felett jelenik meg
- a kategóriában nem használható a Top termékek
- a közösségi hálózatok csak ikonok formájában jelennek meg
- a kezdőlapon szereplő termékeket arra a fülre kell helyezni, amely sorrendben a Termékek → Kezdőlapon megjelenített termékekben található
- a termékek más fülekről a kezdőlapra nem kerülnek fel
- egy termék mindig két termékmezőben jelenik meg
- ha egy sorban három termék van elrendezve, akkor mindig az ötödik tételről van szó, ha négyesével vannak, akkor pedig a hetedik
- a sablon ezen tulajdonságát nem lehet az adminisztrációban kikapcsolni
- az ilyen termékre nincs hatással ha mozgatjuk az egeret rajta
- ennél a terméknél azonnal látható a rövid leírás
- a kétmezős megjelenítés a kezdőlapon és a kategóriákban is megjelenik
- nincs nagyító effektus a terméknél
- a kapcsolódó és hasonló termékek összecsomagolva jelennek meg a termék alatti termékrészletezésben
Mobil nézet
- az asztali (desktop) kétmezős megjelenítést itt helyesen láthatjuk
- a kategóriában és az alkategóriában megmarad a navigációs útvonal
- a kapcsolódó és hasonló termékek a termék alatti menü fülben jelennek meg
Echo
Egy atipikus sablonról van szó, amelyen legfeljebb 10 termék jeleníthető meg. Legjobban egy termékkel működik. Minden termék a kezdőlapon jelenik meg.
Az egyetlen olyan sablon, amely minden kiegészítő bannert átvisz a mobil készülékekbe is.
- minden termék a kezdőlapon jelenik meg
- hozzáadásukat a Termékek → Kezdőlapon megjelenített termékek szekcióban lehet elvégezni
- a sablon nem kínál hagyományos kategória skiccet (drótvázt)
- nincs lehetőség carousel hirdetésre
- 3 kiegészítő bannere van a Top pozíción
- 2 kiegészítő bannere van a Középső pozíción
- az utolsó termék alatt jelennek meg, a webáruház leírása felett
- 1 kiegészítő banner a Láblécen
- ez a banner alul, a kezdőlap leírása melletti pozíción jelenik meg
- a fejlécbe fel kell tölteni a kezdő termék fényképét mint háttérképet
- ha csak egy képet tölt fel, a sablon nem fog helyesen működni
- a kezdő termék változatai egymás felett jelennek meg a kiegészítő bannerek alatt a Top pozíción
- itt nem érvényes a jobb és bal oszlop és az oldal elrendezésének lehetősége
- minden fontos elemet az oldallábba kell helyezni
- nagyító effektus a terméknél
- a termékinformációban nem jeleníthető meg a védjegy leírása és a termékfigyelő kiegészítő
- a kategória nézetben támogatja a kosár gomb megjelenítését a tételek számával együtt
Mobil nézet
- a sablon megőrzi az összes kiegészítő bannert
- a kezdő termék változatai egymás felett jelennek meg a kiegészítő bannerek alatt a Top pozíción
- nem láthatók az oldallábba elhelyezett elemek
Techno
A sablon grafikailag egyszerű stílusú kihegyezve a nagy méretű termék fotókra. Ezek leginkább akkor működnek, ha nem használunk a termékinformációban lévő oldalpanelokat. Ezért inkább a fejlécet használja a felső menüsorral, ami rögzítve marad a képernyő felső részén. Így a navigáció mindig elérhető lesz a vásárló számára.
Azon két sablon egyike, amelyen a közösségi oldalakon való megosztáshoz a mi formatervezésű gombunk található. A gombok a termék képétől jobbra helyezkednek el.
- nagy és szembetűnő carousel (vetítéses hirdetés)
- használhatók kiegészítő bannerek, amelyek a Top pozíción a carouseltől jobbra jelennek meg
- rögzíthető fejléc menüsorral
- alapszinten van 2 banner a Közép pozíción
- a keresés ikonra kattintás után az egész keresőablak kitolódik a keresősávval és hat javasolt termékkel (ezt biztosítja a Top termékek)
- a közösségi oldalak linkjei csak ikonként vannak jelen
- nincs szükség hozzájuk Kapcsolat elemre
- az oldallábban jobbra találhatók
- a kiegészítő bannerek elhelyezhetők a Kategória pozícióra
- a kategóriában és a termékinformációban nem működik a jobb panel
- a kategóriában nem jeleníthető meg a márka és a termékértékelés
- a kategória első terméke lefedi a következő négy terméket
- nincs nagyító effektus a termékinformációban
- a termékinformációban a megnevezés alatt van egy rövid termékleírás, alatta ár és a Kosár gomb, alattuk pedig egy nagy méretű kép a termékről
- ha be van kapcsolva a bal oszlop, ez az elrendeződés más
- a kapcsolódó és hasonló termékek közvetlenül a termék alatt jelennek meg a termékinformációban
- a kategória nézetben támogatja a kosár gomb megjelenítését a tételek számával együtt
Mobil nézet
- eltűnnek a kiegészítő bannerek
- a termékinformációban van a megnevezés, alatta rövid leírás, alatta az ár, a kosár funkció és csak ezután jelenik meg a termék képe
- a termék képe alatt nagy ikonok jelennek meg a közösségi hálózatokon való megosztáshoz
- a kapcsolódó termékek közvetlenül a terméknél jelennek meg a termékrészletezésben
- a hasonló termékek a termék alatti menü fülben jelennek meg
Soul
Sablon, amely gyönyörű és hasznos formatervezésével kelti fel a figyelmét. A kezdőlap felső menüjébe nagyon sok hivatkozás elhelyezhető.
Az egyike azon két sablonnak, amelyeknél ha a vásárló rámozog az egérrel a termékre, látja a rövid termékleírást és néhány egyéb infót.
- carousel (vetítéses hirdetés)
- 2 kiegészítő banner a Top pozíción jobbra a carouseltől
- egész oldalszélességben 1 kiegészítő banner a Középső pozíción
- 3 kiegészítő banner a Lábléc pozíción a webáruház leírása alatt
- a láblécbe behelyezhetők linkek vagy kiegészítő információk
- a kategóriában a második kép nem jeleníthető meg, ha rámozgunk az egérrel
- ha az egeret a termék fölé mozgatjuk a kategóriában, megjelenik a rövid leírás, elérhetőség, kód, márka és a garancia
- a hatást növeli a webáruház színével konverzáló színaláfestés
- nincs nagyító effektus a termékinformációban
- a kapcsolódó és hasonló termékek közvetlenül a termék alatt jelennek meg a termékinformációban
- a kategória nézetben támogatja a kosár gomb megjelenítését a tételek számával együtt
Mobil nézet
- eltűnnek a kiegészítő bannerek a Top pozíción
- megmaradnak a kiegészítő bannerek a Középső és a Lábléc pozíción
- nem láthatók az oldallábba elhelyezett elemek
- a kapcsolódó és hasonló termékek közvetlenül a termék alatt jelennek meg a termékinformációban
Rock
A kategória- és terméklista oldalak megjelenítésében nagyon flexibilis sablonról van szó. Finom és ízléses motívummal kelti fel a figyelmet, amely választóvonalként funkcionál.
Az egyetlen sablon, amelynél a fejlécben helyezkednek el a közösségi hálózatok ikonjai. Ezért ezeket a Kapcsolat elemen kívül használja. Az egér rámozgatása után szintén megjelenik a termék rövid leírása.
A Rock az egyetlen sablon, ami nem mutatja a Kosárba gombot a főoldalon és a kategória oldalán.
- carousel (vetítéses hirdetés)
- alapértelmezésében nincsenek kiegészítő bannerek, de használhatók
- a carousel alatt található az áruház rövid leírása, amely alapértelmezetten középre van igazítva, de más igazítás is lehetséges.
- az áruház-leírást és a carouselt ízléses motívum válassza el egymástól
- ugyanilyen motívummal vannak elválasztva az egyes terméksorok a kategóriában
- közösségi hálózatok linkjei az oldal fejlécében ikonok formájában
- a láblécbe behelyezhetők hivatkozás-ikonok vagy kiegészítő információk
- az egér a termékre mozgatása után a termékmező lefelé kibővül és megjelenik a rövid termékleírás és a szem ikon
- ez az effektus a kezdőlapon és a kategóriában aktív
- nagyító opció a termékrészletezésben
- a kapcsolódó és hasonló termékek közvetlenül a termék alatt jelennek meg a termékinformációban
- a kategória nézetben támogatja a kosár gomb megjelenítését a tételek számával együtt
Mobil nézet
- eltűnnek a közösségi hálózatok ikonjai az oldal fejlécéből
- a motívum megmarad a mobilos megjelenítésnél is
- nem láthatók az oldallábba elhelyezett elemek
- a kapcsolódó és hasonló termékek egy speciális legördülő menübe csomagolódnak be
- a kapcsolódó és hasonló termékek alatt a termékinformációban megjelenik egy gomb, amely visszaviszi a felhasználót a kategóriába
Pop
A sablon carousel hirdetésével és a fejléc közepén elhelyezett szembetűnő keresőgombjával az első ránézésre felkelti az érdeklődést.
Olyan sablon, amely nem támogatja a kiegészítő bannerek használatát.
- carousel (vetítéses hirdetés)
- ezzel a sablonnal kiegészítő bannerek nem használhatók
- a főoldalon és a kategóriában a terméknél látható a termék rövid leírásának egy része
- a kategóriában nem jelenik meg a termék értékelése
- nagyító opció a termékrészletezésben
- a láblécbe behelyezhetők linkek vagy kiegészítő információk
- a kapcsolódó és hasonló termékek közvetlenül a termék alatt jelennek meg a termékinformációban
- a kategória nézetben támogatja a kosár gomb megjelenítését a tételek számával együtt
Mobil nézet
- nem láthatók az oldallábba elhelyezett elemek
- a kezdőlapon látható rövid termékleírás-töredék a kategóriában eltűnik
- a kapcsolódó és hasonló termékek egy speciális legördülő menübe csomagolódnak be
- a kapcsolódó és hasonló termékek alatt a termékinformációban megjelenik egy gomb, amely visszaviszi a felhasználót a kategóriába