Azt az időt, amelyet a webáruház helyes működésének beállításával megtakarít, sokkal jobban is befektetheti; például a webáruháza népszerűsítésére is fordíthatja.
Manapság sok mód létezik arra, hogy hírt adjunk magunkról. Ebben a bejegyzésben bemutatjuk az ön előtt megnyíló lehetőségeket - rávezetjük, hogy hol és hogy tudja könnyedén elvégezni a beállításokat. Tudjuk, hogy webáruháza promótálása igazi hosszútávfutás, velünk ugyanakkor a lehető legjobb starttal indul.
A SEO, vagy keresőoptimalizálás az egyik legalapvetőbb dolog, amit megtehet annak érdekében, hogy a webáruháza észrevehető legyen. Fontos, hogy minden leírás és szöveg, amit az ügyfelei számára közzé tesz, megfelelően tárgyilagos és találó legyen. Amennyiben ezt teljesíti, a keresők figyelmét sem kerüli majd el. Az Alap SEO bejegyzésben, ahol az útmutatón kívül számtalan ötletet is talál, mindent megtudhat a webáruház szükséges beállításairól.
A SEO a jól besorolt tartalomról és a helyes hivatkozásokról szól, amely nagyban megkönnyíti az ügyfelei és a keresők számára a webáruházában a keresést. Ezt segíti elő a Haladó SEO és a paraméter kategóriák megfelelő beállítása.
A keresők illetve termék összehasonlítók nem csupán arra szolgálnak, hogy a termékeit szélesebb körben bemutathassa a vásárlóknak. Ezek a keresők olyan webhelyekként is működnek, ahol a vásárlók a webáruházát is értékelni tudják. Így az értékelések számával az online üzletébe vetett bizalom is megnő.
A webáruházat könnyen összekötheti a legnagyobb magyar termék összehasonlítóval, az Árukeresővel. Ezzel azonban nincs még vége a lehetőségeknek, a Shoptet a Google Shopping kapcsolódást is lehetővé teszi.
Mindkét fenti szolgáltató a PPC hirdetések beállításának lehetőségét kínálja. Ez egy olyan reklám, ahol csak a konkrét kattintásért kell fizetnie. Az elv mindenhol közel azonos: feltölti a saját fiókjába a krediteket, majd megadja azt a maximális árat, amit hajlandó egy kattintásért fizetni.
A kedvezmények és a különleges árengedmények, hatékony módját jelentik az új ügyfelek bevonzásának és a meglévők megtartásának. A Shoptetben ezek egész sorát használhatja.
Kedvezmény a vásárlás értéke alapján , Kedvezmény darabszám alapján és Hűségkedvezmények sokaságával várjuk. Az ügyfelei minden bizonnyal a hűségkedvezményeket szeretik majd a legjobban. Ezeket különböző ügyfélcsoportokkal és ügyfél értékelésekkel használhatja, hogy áttekintése legyen arról, hogy kinek és milyen mértékű hűségkedvezményt adjon.
Az ügyfelek körében a kedvezménykuponok is népszerűek. Az ügyfelek az érvényesség dátumának megfelelő beállításával további vásárlásra ösztönözhetők. Célszerű a kuponokat e-mailben megküldeni az ügyfeleknek.
Minden bizonnyal szeretné majd tájékoztatni az ügyfeleit a kedvezményekről. Erre a legjobb megoldást a csoportos e-mail küldése jelenti. Ezzel az alkalmazással havonta akár 25 000 hírlevelet is kiküldhet. A saját jegyzet létrehozásának lehetősége is jól jöhet.
Amennyiben nagyobb ellenőrzéssel szeretne rendelkezni a hírlevél grafikus támogatása felett, úgy értékelni fogja a Mailchimp szolgáltatásra csatlakozást. Ezzel egyszerűen létrehozhatja az ügyfelei különböző szegmenseit megcélzó, eltérő kampányokat.
A közösségi hálózatok előnye, hogy nem csak passzívan egyirányú a kommunikáció az ügyfelekkel. A közösségi hálózatok segítségével közvetlen beszélgetést folytathat az ügyfeleivel, ezáltal lehetővé válik, hogy a webáruháza köré egy közösséget építsen.
A Facebook saját reklámrendszert is kínál. A Meta Pixel jóvoltából hatékony reklámokkal az ügyfelek aktivitása is mérhető a webáruházában.
A vásárlókkal történő csetelés lehetősége nem csak a Facebook kiváltsága. A Smartsupp szolgáltatással nem csak a csetelés lehetőségét biztosítja a webáruházának, de egy olyan intenzív analitikai eszközt is, ami rálátást ad az ügyfelek viselkedésére.
A marketing általában befektetést igényel. Érdemes mindig irányítás alatt tartani a befektetést, és ellenőrizni a promótálás megtérülését.
A Google Analytics használatával nem csak az oldalai látogatottságáról kaphat képet. Készítettünk önnek egy kiterjesztett elektronikus áruház statisztikát, amivel megtudhatja az egyes termékek teljesítményét, és még annál sokkal többet is.
Az előző bekezdésekben bemutattuk önnek a legalapvetőbb módokat, amelyek segítségével a lehető legtöbbet adhat a világ tudtára a tevékenységéről. A legjobb eredmény elérése érdekében megéri több promótálási módszert is kombinálni.