Ismétlődő fizetés elmentett kártyáról

A legegyszerűbb módja a szolgáltatásainkért fizetni egy elmentett kártyáról történő ismétlődő fizetés (korábban csoportos beszedési megbízás fizetőkártyáról). Csak egyszer kell fizetnie a kártyával, és ezután már nem kell aggódnia a fizetési adatok ismételt megadása miatt.

A mentett kártyáról történő ismétlődő fizetés a kártyaszám megadásával automatikusan aktiválódik. A jövőbeni fizetések automatikusan levonásra kerülnek elmentett kártyájáról a Shoptet Pay fizetési átjárón keresztül.

Fizetési ütemezés

Az ismétlődő kártyás fizetések feldolgozása az adott fizetési kérelem esedékességi napján történik, kivéve a Shoptet Pay szolgáltatások fizetését – ezek feldolgozása a fizetési kérelem kiállításának napján történik.

Befizetéseit és dokumentumait naponta a következő sorrendben dolgozzuk fel:

  • 10:00 – Díjbekérők kiállítása
  • 10:15 – Ismétlődő fizetések feldolgozása
  • 11:30 – Adóbizonylatok kiállítása

Az ismétlődő fizetési limit napi két fizetésben van meghatározva, összesen 100 000 CZK (~1.600.000 Ft)-ig. Ha az összeg nem elegendő, a fizetési átjáró a következő napon 10:15-kor újabb fizetést kísérel meg.

Ismétlődő fizetések deaktiválása

A mentett kártyájáról bármikor kikapcsolhatja az ismétlődő fizetéseket. Az admin jobb felső menüjében kattintson a Fiók ikonra, majd lépjen a Fizetések, tarifák és dokumentumok menüpontra. Az Ismétlődő fizetés elmentett kártyáról (Recurring payment from a saved credit card) alatt kattintson a Felfüggesztés gombra. Ez a változás a kifizetésre váró vagy még kibocsátandó díjbekérőket is érinti.

Ha törölni szeretné vagy törölnie kell az elmentett kártyát (pl. kártyacsere miatt), használja a Megszüntetés gombot.

Ismétlődő fizetések újraaktiválása

Ha korábban már aktiválta az ismétlődő fizetéseket, és ezt a fizetési módot ugyanazzal a mentett kártyával szeretné folytatni, egyszerűen kattintson a Fiók ikonon belül, a Fizetések, tarifák és dokumentumok menüpont alatt, az Ismétlődő fizetés elmentett kártyáról (Recurring payment from a saved credit card) szakaszban az Engedélyezés gombra.

Sikertelen ismétlődő fizetés

Az elmentett kártyáról történő ismétlődő fizetés sikertelenségének leggyakoribb oka a kártya lejárata. Ilyen esetben vegye ki a kártyát az adminisztrációban a Fiók ikonon belül, a Fizetések, tarifák és dokumentumok menüpont alatt a Megszüntetés gomb megnyomásával. Az ismétlődő fizetés új kártyáról történő aktiválásához egyszerűen fizesse ki bankkártyájával a kiállított díjbekérőt.

Az ismétlődő fizetési sikertelenség másik gyakori oka az, hogy a tárolt kártyához kapcsolódó számlán nincs elegendő pénzeszköz. Ennek megoldásához egyszerűen utaljon át elegendő összeget a számlára, és várjon másnap 10:15-ig, amikor is megtörténik az újabb fizetési kísérlet.

Az ismétlődő fizetésekkel kapcsolatos egyéb váratlan problémák esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@shoptet.hu címen.