A Helpdesk menüből kérdést vagy kérést küldhet a technikai támogatást végző csapatunknak, vagy küldhet visszajelzést és fejlesztési ötleteket termékosztályunknak. Tarifákkal vagy alkalmazások vásárlásával kapcsolatos kérdéseivel keresse kollégáinkat az info@shoptet.hu címen.
A Shoptet Helpdesk menüt az e-shop adminisztrációjának felső sávjában találja (keresse a kérdőjel ikont).
A Helpdesk menüben válassza a Lépjen velünk kapcsolatba lehetőséget.
A következő oldalon írja meg üzenetét a technikai támogatást végző csapatunknak.
Tárgy (kötelező) – Adjon meg egy rövid címet az üzenethez.
URL-cím. Beilleszthet egy hivatkozást az e-shop egy adott oldalára, különösen oda, ahol a probléma felmerül, vagy amelyre az üzenet vonatkozik. Ez az információ segíthet nekünk kérésének megoldásában.
Screenshot / Melléklet. Csatoljon fájlokat az üzenethez, például egy importfájlt, amellyel elakadt, vagy egy képernyőképet a problémáról. Több fájlt is feltölthet, összesen legfeljebb 20 MB méretben. A képernyőképekkel kapcsolatos útmutatásért olvassa el a Hogyan készíthető screenshot cikket.
Engedélyezd a Shoptet csapatának a projektedhez való hozzáférést – Ez a lehetőség a 2025. február 3. után regisztrált e-shopoknál jelenik meg. A részleteket a Hozzáférés biztosítása a Shoptet számára részben találja.
Üzenet (kötelező) – Az üzenet szövege.
Kattintson a Küldés gombra, hogy elküldje kérelmét technikai támogatásunknak.
Kérésének egy példányát elküldjük az üzlet beállításaiban kapcsolattartóként megadott e-mail címre.
Van ötlete a rendszerünk egy részének javítására? Tetszik egy új funkció? Vagy esetleg valami nem felel meg Önnek, és szeretné, ha megváltoztatnánk? Nagyra értékeljük visszajelzését. Könnyen elküldheti közvetlenül az e-shop adminisztrációjából a Helpdesk menün keresztül, a Visszajelzés gombra kattintva.
A Shoptet hozzáférést biztosító funkciója jelenleg csak a platformunkon 2025. február 3. után létrehozott új e-shopokban aktív. Ezt a funkciót nem találja meg a régebbi, e dátum előtt létrehozott e-shopokban.
Mostantól lehetősége van arra, hogy ideiglenes hozzájárulást adjon a Shoptet alkalmazottainak ahhoz, hogy hozzáférjenek az e-shop adminisztrációjához. A változtatás célja rendszerünk biztonságának növelése, valamint az Ön jóváhagyása nélkül történő illetéktelen hozzáférés megakadályozása.
Ha munkatársaink hozzáférést kapnak az Ön e-shopjának adminisztrációjához, az megkönnyíti és felgyorsítja kérdései és kérései megoldását technikai támogatásunk segítségével.
E hozzájárulás nélkül nem férünk hozzá az e-shop adminisztrációjához. Ez alól kivételt képez a kritikus és sürgős helyzetek kezelése, ahol fenntartjuk a jogot, hogy engedély nélkül is hozzáférjünk adminisztrációjához.
A Külső hozzáférés a Shoptet csapat számára oldalon adhatja meg és kezelheti az Ön adminisztrációjához való hozzáférésünket, amelyet a Helpdesk menüből érhet el a Külső hozzáférés lehetőségre kattintva.
A hozzáférés engedélyezését a Hozzáférés időtartama kiválasztásával teljesítheti.
Hozzáférési hozzájárulást a Technikai támogatási kérelem benyújtása oldalán is megadhat az Engedélyezd a Shoptet csapatának a projektedhez való hozzáférést kiválasztásával.
A hozzáférési hozzájárulás mindig ideiglenes. Előre beállított időszakokra adhatja meg:
A beállításokban láthatja, hogy a megadott hozzájárulás meddig érvényes. Az érvényes hozzájárulást visszavonhatja vagy meghosszabbíthatja. A Meghosszabbítás gomb további egy hónapot ad a hozzájárulás érvényességéhez.
A hozzáférési beállítások és a hozzájárulás megadása minden admin felhasználó számára elérhető.
A hozzáférési beállítások oldalon található egy áttekintő táblázat, amely naplózza a hozzájárulásokkal kapcsolatos összes műveletet (hozzáférés megadása, megszakítása vagy meghosszabbítása). Ezt a táblázatot csak az e-shop tulajdonosa és a kezelői engedéllyel rendelkező fiókok láthatják.