Az Ügyfélszolgálat részben felteheti a webáruház működésével kapcsolatos kérdéseit a technikai támogatást végző csapatunknak. Tarifa, illetve alkalmazás beszerzésével kapcsolatos kérdéseit az info@shoptet.hu címen várják a kollégáink.
Új üzenet hozzáadása
Válassza az adminisztrációban jobbra fent az Ügyfélszolgálat gombot. A következő oldalon válassza az Üzenet hozzáadása gombot.
A következő oldalon írjon nekünk:
- A Tárgy mezőbe írja be az üzenete egyszerű leírását.
- Az URL cím mezőbe illessze be az arra az oldalra vonatkozó hivatkozást, ahol az ön által leírt probléma mutatkozik. Ez az információ a kérése megoldása során számunkra rendkívül hasznos.
- A ticketbe mellékletet is beilleszthet azzal a fájllal, amit a kérése szerint meg kell oldani, pl. (screenshot) kép.
- Ezután a hozzászólás mezőbe írja le a lehető legrészletesebben a kérdését, illetve azt, hogy hol jelentkezik a probléma.
- Végül pedig kattintson a Küldés gombra és üzenete azonnal eljut a kollégákhoz, akik a lehető leggyorsabban elkezdenek dolgozni a megoldásán.
Üzenetek
Minden olyan üzenetet, amelyet az ügyfélszolgálat segítségével ticketként küld nekünk, az e-mail fiókjában is megtalál majd. A választ arra a címre küldjük meg önnek, amit az Áruház beállítása alatt elérhetőségként megadott.